منتديات أنشطة مدرسة الطموح الخاصة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اشتقت لكم >>الي كل مدرساتتي وامهاتي

اشتقت لكم >>الي كل مدرساتتي وامهاتي  Empty اشتقت لكم >>الي كل مدرساتتي وامهاتي

مُساهمة  ???????? الجمعة أكتوبر 22, 2010 5:12 am

[center]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله
..
Smile
الي مدرستي الغالية مدرسة الطموح .. اشتفت لكم جدا
وحشتني ابلة عبير وابله ناهد وابله اكرام وابله عهود وابله غاده وابله سامية وابله منى وابله هدى وابله جيهان .. وحشتوني جدا جدا جدا وبردو مش هقدر انسى فضل استاذ محمود علينا ونفسي اجي المدرسة الي هي مدرستي اصلا بس في المدرسة الجديده بتاعتي انا معنديش ولا فمتوثانية فرااغ Sad Sad بس ان شاء الله هحاول اجي انا وصف تاسع كلو .. احنا كل يوم لما بنتقابل بقعد ندعيلكو والله ونفسنا تدرسونا اوي اوي اوي Sad Sad يارب متزعلوش مننا في اي حاجه ولا تكونو شايلين مننا حاجه انتو فعلا كنتو محسيسنا ان احنا بناتكو .. احنا مفتقدين حنانكو دا دلوقتي . . انا لغاية دلوقتي لما اتكلم عى الطموح بقول مدرستي ..
انا مكنش قدامي اي طرق تانيه اني اتواصل معاكو بيها الا المنتدى هنا .. يارب كل المعلمات توصلهم رسالتي دي ..
وبشكرك يا ابله عبير عى المنتدى لانو بجد حاجه عظيمة وانتي ابلة عظيمة Smile Smile Embarassed
بنتكم : سارة ايمن
التاسع -1 pale pale

????????
زائر

اشتقت لكم >>الي كل مدرساتتي وامهاتي  Empty رد: اشتقت لكم >>الي كل مدرساتتي وامهاتي

مُساهمة  بسمة حياة الجمعة أكتوبر 22, 2010 12:19 pm

والله يا سارة انو كلامك صح وانا والله اشتقت للمدرسة والمدرسات كتييييييييييييييييير ونفسي اشوفهم انتي يا سارة بتقدري تشوفيهم بس انا ما بقدر عشان انا في غزة مو في الامارات وامانة بس تروحي عالمدرسة تسلميلي على كل المدرسات

تحياتي: ريم محمود
بسمة حياة
بسمة حياة

المساهمات : 77

اشتقت لكم >>الي كل مدرساتتي وامهاتي  Empty ريم

مُساهمة  ???????? السبت أكتوبر 23, 2010 10:57 am

ريييم وحشتيني انتي كمان والله
من عنيا الاتنين و روحت لمدرسة هوصلهم سلامك ان شاء الله
ربنا معاكي يا ريم Smile
دعواتك

????????
زائر